10. 12. 2007

Bondovská soutěž pro Sony

Plný servis: od vymýšlení otázek, přes technické zpracování, až po podobu hlasovacích uren v prodejnách

Bondovská soutěž pro Sony

Popis projektu

Při příležitosti premiéry bondovky Casino Royale jsme pro Sony Czech připravili propracovanou soutěžní kampaň - po čtyři týdny probíhala na webu i na prodejnách soutěž o hodnotné ceny propagující značku Sony i nový film. Slosování probíhalo každý den i týden.

Podoba kampaně musela splňovat nejvašší nároky, protože ji mimojiné schvalovala i londýnská pobočka Sony Enterntainment. Web jsme připravili v mimořádném termínu, během pouhých sedmi dnů. Přesto jsme na něj stále ještě pyšní.

„Lidem se ihned po hlasování zobrazily správné odpovědi. Podruhé už však ten samý den soutěžit nemohli,“ vzpomíná programátor Martin, který si nejvíce cení, že se náš systém ukázal být odolný proti nejrůznějším podvodníčkům.

Výherce fotoaparátu, notebooku, televize a dalších cen si své výhry převzali na velkolepém večírku v pražském kasinu.

Vloženo od GREP webdesign

Doporučit tuto stránku

* Všechny položky jsou povinné



K vašim službám

Chcete nový web?