30. 08. 2006

Flashová závodní hra pro Konica Minolta

Soutěž výrobce fotoaparátů o hodnotné vstupenky formou návykové flashovky.

Flashová závodní hra pro Konica Minolta

Popis projektu

Fanoušci motorek jsou zmlsaní a chtějí se bavit. Bylo nám jasné, že je na obyčejnou soutěž nenalákáme. Tak jsme připravili návykovou flashovku, ve které mohli předvést, co umí - tedy jak rychle projedou na motorce tři kola na Automotodromu Brno.

„Borci to docela vařili,“ vzpomíná náš programátor Martin. Zajeté časy se ukládaly do databáze, kde pak šlo snadno vybrat ty nejrychlejší závodníky a poslat jim vstupenky na závody Mistrovství světa silničních motocyklů. Ani tentokrát se díky profesionálnímu webdesignu a pokročilému zabezpečení nestaly stránky cílem žádného úspěšného hackerského útoku.

Ceníme si

Kromě hry jsme vytvořili celou kampaň - flashovku jsme doplnili billboardy a dalšími vizuály.

Vloženo od GREP webdesign

Doporučit tuto stránku

* Všechny položky jsou povinné



K vašim službám

Chcete nový web?