06. 08. 2009

Sony Cashback

Vytvořili jsme reklamy a web pro 9 zemí, sami kontrolovali žádosti o navrácení peněz a ušetřili klientovi spoustu starostí.

Sony Cashback

Popis projektu

Cashback je populární marketingovou akcí, kdy výrobci nebo prodejci vrací majitelům některých produktů část nákupní ceny. Sony se rozhodlo takto potěšit majitele značkových zrcadlovek v 9 středoevropských a východoevropských zemích - a my se postarali o zbytek.

Připravili jsme toolkit, kompletní design akce a nachystali plakáty i upoutávky do prodejen všech zemí. Zákazníci posílali výstřižky z krabic a nákupní doklady na náš P.O. box. Interní zaměstnankyně GREPu posuzovala každou žádost zvlášť a zákazníkům jsme pak doručili peníze, které Sony zpětně proplatilo.

Díky chytrému webdesignu vydržely stránky cashbacku s registračním formulářem i opravdu velký nápor. Klient navíc mohl nahlížet na kontaktní údaje svých zákazníků. „Žádnej blbeček nezlomil databázi,“ doplňuje programátor Martin, který se těší z toho, že celá akce proběhla bez technických problémů, o které si podobné kampaně leckdy koledují.

Ceníme si

Při přípravě kampaně jsme naplno využívali vlastní systém GREPman, například pro komunikaci se zahraničím.

Vloženo od GREP webdesign

Doporučit tuto stránku

* Všechny položky jsou povinné



K vašim službám

Chcete nový web?