06. 08. 2009

Soutěž Bravia Motionflow

Mezinárodní soutěžní kampaň s webem v 9 jazykových mutacích, pro značku Sony

Soutěž Bravia Motionflow

Popis projektu

Už jen pro překlad reklamních textů je lepší kontaktovat zkušenou agenturu  a co teprve pro vypracování právních podmínek soutěží! Sony vložilo důvěru do GREP design a ta se mu vrátila v podobě bezproblémového průběhu soutěže propagující televizory Bravia.

V Sony centrech Česka, Slovenska, Maďarska, Rumunska, Bosny a Hercegoviny, Chorvatska, Bulharska a Slovinska zákazníci soutěžili o lístky na finále fotbalové Ligy mistrů, GREP design při tom stál za toolkitem i pop materiály (coop leaflet, woblers, shelf talkers ad.).

Pro soutěž jsme vytvořili vlastní microsite v devíti jazykových mutacích a s administračním rozhraním. Zajistili jsme i neprůstřelné právní podmínky soutěže pro všechny trhy, na kterých soutěž probíhala.

Ceníme si

Jako u dalších projektů, i tady při komunikaci našeho týmu s klientem pomohla služba GREPman.

Vloženo od GREP webdesign | Link: Soutěž Bravia Motionflow

Doporučit tuto stránku

* Všechny položky jsou povinné



K vašim službám

Chcete nový web?